Music Business

11.10.2019
11:00
12:00
14:00
16:00
12.10.2019
13:00
14:00
16:00
Sala nr 13 IMPART
Produkcja i organizacja wydarzeń. Praktyka I teoria na przykładzie Slot Art Festival w Lubiążu Dyrektor produkcyjny Slot Art Festival Radek Gregoriuk
Techniki efektywnej sprzedaży - budowania relacji, dostosowania komunikacji, badanie potrzeb, przedstawienie oferty, zamknięcie sprzedaży Ewa Bryl-Michałowicz (menedżer zarządzania zasobami ludzkimi, partner w Akademii Trenerów Sprzedaży)
Strategie wydawnicze i promocyjne w serwisach cyfrowych Katarzyna Czechowska (szefowa marketingu Kayax)
Produkcja koncertowa Tomasz Lektarski (Lionstage)
Jak stawiać sobie cele i skutecznie je realizować Magdalena Pawlik (Agencja producencka Art Anima)
Promocja polskich artystów na zagranicznych rynkach Michał Hajduk (Instytut Adama Mickiewicza)
Prawo autorskie i rejestracja utworów – małe prawa ZAiKS

Wypełnij formularz zgłoszenia

maksymalnie 500 znaków

maksymalnie 300 znaków

maksymalnie 300 znaków

maksymalnie 200 znaków

maksymalnie 300 znaków

Akceptuję Regulamin